تا بارگذاری کامل صفحه صبور باشید...
اگر مدت زیادی منتظر مانده اید F5 را بفشارید!

آرشیو شماره های گذشته روزنامه هنرمند

  • هنرمند را دنبال کنید!

  • یادداشت

  • آخرین نوشته ها

    • بررسی «هنرمند» درباره سوء استفاده برخی برنامه‎سازان تلویزیون از مخاطب
      7207 بازدید
    • نقدی بر سرود تیم ملی فوتبال به نام «یازده ستاره» برای حضوردر جام جهانی
      5960 بازدید
  • 3710

    یکشنبه 20 دسامبر 2015 - 19:03

    4064 بازدید

    شماره 396

    شبکه‌های سه گانه آی‌فیلم، سریال‌های «قطار ابدی»، «مهمانان ویژه» و «مدار صفر درجه» را به روی آنتن می‌برد. «قطار ابدی» از امروز روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. شبکه آی‌فیلم انگلیسی هم میزبان «Special Guests» خواهد شد و «المدارالصفر» برای بینندگان شبکه آی‌فیلم عربی پخش می‌شود. پخش سه شبکه فارسی و عربی و انگلیسی آی‎فیلم به صورت مستقل فعالیت می‌کند و برنامه‌های شبکه‌های سه گانه آی فیلم به صورت ۲۴ ساعته از شمال امریکا و کانادا تا استرالیا و خاوردور و آسیای میانه و کشورهای عربی و شمال و جنوب آفریقا پخش می‌شود. در آخرین روزهای فصل پاییز، پخش مجموعه‌ی «قطار ابدی» برای بینندگان فارسی زبان درنظرگرفته شده است. پخش این مجموعه‌ی تلویزیونی از روز یکشنبه، ۲۹ آذرماه آغاز می‌شود.

    سریال طنز «قطار ابدی» را رضا عطاران و بهروز بقایی به صورت مشترک کارگردانی کرده‎اند که شامل مجموعه‎های ترکیبی از بخش‎های حسن‎کچل، نرون، رابین‎هود و شهرزاد قصه‎گو و … است. در این سریال جمعی از بازیگران طنز ایران نظیر حمید لولایی، مجید صالحی، یوسف تیموری، رضا عطاران، فرهاد بشارتی، خشایار راد، فرهاد آئیش و سحر زکریا بازی کردند. بیژن بیرنگ و مهران رسام تهیه‎کنندگی این مجموعه را به عهده داشتند. طنز «قطار ابدی» از روز یکشنبه (۲۹ آذرماه) هر روز ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و در ساعت‌های ۳۰ دقیقه بامداد و ۰۸:۳۰ روز بعد تکرار می‌شود. شبکه آی‎فیلم انگلیسی نیز سریال «مهمانان ویژه» را با نام «Special Guests» برای بینندگان خود در نظر گرفته است. پخش این سریال از روز دو‌شنبه، ۳۰ آذر‌ماه آغاز می‎شود. در سریال «مهمانان ویژه»، مجید کشاورز یک جوان موفق، تحصیل‌کرده و با کمالات است که قصد دارد به خواستگاری دختر همسایه، پریسا کیهانی برود. پدر پریسا، رئیس دانشگاهی است که مجید در آن تدریس می‌کند. او از مجید می‌خواهد تا به همراه خانواده‌ی خود برای مراسم خواستگاری در آخر هفته به خانه‌ی آن‌ها بروند. خانواده‌ی مجید که با آداب زندگی شهری و آپارتمان‌نشینی آشنایی ندارند، از شهرستان به منزل مجید می‌آیند و ماجراهایی را رقم می‌زنند. کارگردانی این مجموعه را سید جواد رضویان و تهیه‌کنندگی آن را علی‌اکبر جناغی و سعید اردکانی به عهده داشتند و بازیگرانی چون علیرضا خمسه، رضا بابک، پوراندخت مهیمن، آشا محرابی، امیرحسین صدیق، بیتا سحرخیز، داریوش اسدزاده، محسن کیائی، ایمان صفا و افشین سنگ‌چاپ در آن به ایفای نقش پرداختند. سریال «مهمانان ویژه» با عنوان انگلیسی «Special Guests» هر روز ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم انگلیسی پخش می‌شود. بازپخش این سریال نیز در ساعت‌های ۰۶:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد خواهد بود.

    تأمین برنامه شبکه عربی نیز مجموعه‌‎ «مدارصفردرجه» با نام عربی «المدارالصفر» به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی را از یکشنبه برای بینندگان آی‌فیلم در کشورهای عربی پخش می‌کند.

    این مجموعه‎ی ۳۰ قسمتی، یک سریال دراماتیک سیاسی – تاریخی به تهیه‌کنندگی حسن بشکوفه و عبدالله شهبازی است که در سال ۱۳۸۶ تولید شده و در برخی سکانس‏‎های آن هنرپیشگان خارجی از جمله پیر داغر، فادی ادوارد و هاسمیک تاشجیان نیز ایفای نقش کرده‎اند. سریال ایرانی با نام عربی «المدار الصفر» داستان سفر یک دانشجوی ایرانی به نام حبیب پارسا به فرانسه در بحبوحه‎ی جنگ جهانی دوم را روایت می‎کند که همزمان با شکل‎گیری صهیونیزم و تسلط تدریجی آنها بر فلسطین اتفاق می افتد و فضای داستان نیز متأثر از این واقعه‎ی مهم تاریخی است. در این مجموعه شهاب حسینی، ناتالی متی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه‎نصیری، احمد ساعتچیان، پیام دهکردی وعباس شادروان نقش‎آفرینی کرده‌اند. سریال «المدار الصفر» از روز یکشنبه ۲۹ آذرماه هر روز ساعت ۱۶:۳۰ از آی‌فیلم عربی پخش می‎شود و در ساعت‌های ۰۰:۳۰ بامداد و ۰۸:۳۰ روز بعد تکرار می‌شود.

    شما می توانید تصویری از خودتان را در کنار دیدگاهی که می نویسید، قرار دهید!

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیامک ساسانیان